Szkolenie w Diversey

| Agnieszka Ryżyńska

Szkolenie w Diversey

Ponad dwadzieścia pięć lat w branży i wydawać by się mogło, że na temat sprzątania wiemy już wszystko, a tymczasem my wciąż chcemy się uczyć. Dlaczego? Bo kto się nie rozwija, ten stoi w miejscu, a my nie zamierzamy stać w miejscu! Wciąż szukamy rozwiązań, które pozwolą nam dbać o obiekty i ludzi skutecznie, bezpiecznie i z poszanowaniem środowiska.

Czytaj więcej
Wizja lokalna - jak powstaje Twoja oferta

| Agnieszka Ryżyńska

Wizja lokalna - jak powstaje Twoja oferta

Utrzymanie obiektów to bardzo specyficzna usługa. Ile kosztuje? Dyplomatyczne „to zależy” jest jedyną odpowiedzią, jakiej możemy udzielić przed dokładnym poznaniem zarówno potrzeb Klienta, jak i specyfiki obiektu. W ciemno nie możemy napisać, ile miesięcznie kosztuje utrzymanie sklepu wielkopowierzchniowego, a ile sprzątanie hali produkcyjnej... Ale możemy opowiedzieć Wam, jak powstaje Wasza oferta.

Czytaj więcej
Długoletnia współpraca - Panel Serwis - Agata S.A.

| Agnieszka Ryżyńska

Długoletnia współpraca - Panel Serwis - Agata S.A.

Nie ma lepszego ambasadora marki niż zadowolony Klient, który wraca do Twoich produktów lub usług. Utrzymanie obiektów to bardzo specyficzna dziedzina. Ciąży na nas ogromna odpowiedzialność. Jeden błąd, jedno niedociągnięcie i, niestety, dobre imię naszego Klienta może zostać bezpowrotnie stracone. Na co dzień setki naszych pracowników realizują powierzone im zadania z najwyższą starannością. Co jest tego dowodem? Zaufanie, jakim Klienci darzą Panel Serwis. Tym bardziej cieszy nas długoletnia współpraca z salonami meblowymi Agata. Ostatnio wspieraliśmy Agata S.A. podczas przygotowań do otwarcia kolejnego obiektu – tym razem w Bydgoszczy.

Czytaj więcej
Dobra komunikacja z klientem - jak to robimy w Panel Serwis

| Agnieszka Ryżyńska

Dobra komunikacja z klientem - jak to robimy w Panel Serwis

Świadczymy usługi sprzątające na terenie całej Polski. Pociąga to za sobą wiele konsekwencji. Jedną z nich jest konieczność porozumienia się z różnymi ludźmi z odległych od siebie części kraju. Naszych Klientów łączy bycie przedsiębiorcami, ale często ważne są dla nich inne wartości. Na nas ciąży ogromna odpowiedzialność – musimy dobrze komunikować się z Kontrahentami bez względu na to, skąd pochodzą i jakie mają poglądy. Stawiamy na dobre relacje.

Czytaj więcej
Jak wyglądają poczatki współpracy z Panel Serwis

| Agnieszka Ryżyńska

Jak wyglądają poczatki współpracy z Panel Serwis

Mimo że uwielbiamy nowe technologie i stale śledzimy rozwój branży sprzątającej, pod pewnym względem w Panel Serwis jesteśmy nieco staromodni. Stawiamy na wierność. Jak to się objawia? Długotrwałymi relacjami. Stawiamy na inwestycję w kadry i długofalową współpracę z kontrahentami. Z dumą mówimy o tym, że nasi klienci zostają z nami na lata. Jednakże ta współpraca kiedyś musi się zacząć. Jak wygląda nawiązanie współpracy z Panel Serwis?

Czytaj więcej
Poznaj poznański oddział Panel Serwis

| Agnieszka Ryżyńska

Poznaj poznański oddział Panel Serwis

Panel Serwis tworzą ludzie. Bez nich nasze firmowe wartości i kultura są tylko słowami na papierze. To nasi pracownicy budują ducha firmy. Klienci u nas nie muszą przebijać się przez nagrania na infolinii, aby porozmawiać z prawdziwym człowiekiem. Stawiamy na relacje zarówno między pracownikami, jak i na linii Panel Serwis – klient.

Czytaj więcej
Tradycja od pokoleń

| Agnieszka Ryżyńska

Tradycja od pokoleń

Kiedyś usłyszałam, że „w biznesie nie ma miejsca na sentymenty”. Nie zgodzę się. Przywiązanie, sympatia, szacunek, akceptacja, empatia, szczerość, docenianie i inne wartości rodzinne stanowią fundament Panel Serwis – firmy, która na rynku działa od ponad 25 lat.

Czytaj więcej
Ekologia w firmie sprzątającej

| Agnieszka Ryżyńska

Ekologia w firmie sprzątającej

Myślisz: „ekologiczne sprzątanie”, czujesz zapach octu w łazience? Poniekąd masz rację... ale tylko poniekąd. Rośnie świadomość ekologiczna naszego społeczeństwa, a rezygnacja ze środków czyszczących zawierających m.in. fosforany, parabeny, produkty ropopochodne, chlor, formaldehyd i barwniki syntetyczne staje się coraz powszechniejsza. O tym, że możemy być eko w domu, już wiemy, a poza nim?

Czytaj więcej
Panel Serwis Kadry i ludzie

| Agnieszka Ryżyńska

Panel Serwis Kadry i ludzie

Przeglądając oferty pracy, często znajdujemy informacje o tym, że firma X chętnie i szczodrze inwestuje w kadry. W dalszej części ogłoszenia pojawiają się przykłady tych „inwestycji”: owocowe wtorki, darmowe karnety na zajęcia sportowe, spotkania integracyjne... Od mnogości atrakcji może zakręcić się w głowie. Tylko, czy to naprawdę wystarczy? Tego oczekują pracownicy? Czy nie kryją się za tym redukcje etatów?

Czytaj więcej