| Agnieszka Ryżyńska

Długoletnia współpraca - Panel Serwis - Agata S.A.

Agata S.A. w Bydgoszczy

Długoletnia współpraca oparta na wspólnych wartościach

 

Nie ma lepszego ambasadora marki niż zadowolony Klient, który wraca do Twoich produktów lub usług. Utrzymanie obiektów to bardzo specyficzna dziedzina. Ciąży na nas ogromna odpowiedzialność. Jeden błąd, jedno niedociągnięcie i, niestety, dobre imię naszego Klienta może zostać bezpowrotnie stracone. Na co dzień setki naszych pracowników realizują powierzone im zadania z najwyższą starannością. Co jest tego dowodem? Zaufanie, jakim Klienci darzą Panel Serwis. Tym bardziej cieszy nas długoletnia współpraca z salonami meblowymi Agata. Ostatnio wspieraliśmy Agata S.A. podczas przygotowań do otwarcia kolejnego obiektu – tym razem w Bydgoszczy.

 

Filary dobrej współpracy

W Panel Serwis stawiamy na relacje – zarówno w zespole, jak i z naszymi Klientami. Agata S.A. jest doskonałym przykładem długoletniej współpracy możliwej dzięki wypracowanym relacjom. Ich budowa była możliwa, ponieważ nasze firmy łączą wspólne wartości:

      jakość

      zaufanie

      empatia

      bezpieczeństwo.

 

Diana Bystrzejewska Główny Specjalista ds. Outsourcingu w Agata S.A. i Przemyłsaw Korek Wiceprezes Zarządu Panel Serwis

 

Dobre relacje pomogły nam przetrwać zalania, wichury i zamknięcie w czasie pandemii. To przykłady trudnych w dziedzinie utrzymania obiektów wydarzeń – trudnych zarówno dla naszego usługodawcy, jak i dla nas. To sytuacje stresogenne, wymagające szybkiego reagowania, podejmowania często strategicznych decyzji ad hoc. Udało się, bo dla Panel Serwis i Agata S.A. liczy się coś więcej niż chłodne, biznesowe kalkulacje.

 


Razem od planów do wielkiego otwarcia

Obiekt w Bydgoszczy znamy od podszewki. Sprzątaliśmy go jeszcze w czasie budowy i po niej, aby finalnie przygotować go na wielkie otwarcie i... dbać o jego dobre imię w przyszłości. 

 

 

Przede wszystkim – dezynfekcja

Pandemia nadal trwa. Otwarcie kolejnego salonu Agata S.A. wymagało nie tylko przygotowania pięknych i atrakcyjnych wnętrz, lecz także bezpiecznych dla odwiedzających je i pracujących w nich. Nasz Kontrahent z powagą podchodzi do pandemicznych obostrzeń. My w Panel Serwis także. Jesteśmy na bieżąco z wytycznymi dotyczącymi dezynfekcji, dzięki czemu możemy zabezpieczyć każdy obiekt, bez względu na branżę.

W tym konkretnym przypadku kwestie odpowiedniej dezynfekcji są kluczowe. Przez salon w dniu otwarcia przewinęło się bardzo dużo różnych ludzi, którzy, gdyby nie Agata, pewnie nie spotkaliby się tego dnia. Zainteresowanie nowym sklepem szybko nie minie, więc salon musi być bezpieczny: dezynfekcja powierzchni ma kluczowe znaczenie. Ludzie oglądają meble i elementy wyposażenia wnętrz nie tylko oczami, lecz także angażują inne zmysły. Mimo pandemii i odpowiednich procedur, Klienci nie potrafią się oprzeć – przymierzają się do stołu, testują miękkość poduszek, otwierają szafki i szuflady, wyobrażając sobie, czy pomieszczą ich rzeczy. W takich miejscach nie możemy odpuszczać. Stawiamy na odpowiednie preparaty dezynfekujące – bezpieczne dla ludzi i danych materiałów oraz skuteczne.

 

 

To nie nasza pierwsza Agata

Lubisz zakupy w salonach meblowych Agata S.A.? My także. Co więcej odpowiadamy za czystość obiektów w następujących miastach:

 

      Bydgoszcz

      Gorzów Wielkopolski

      Kalisz

      Kielce

      Lubin

      Rumia

      Stalowa Wola

      Szczecin

      Toruń

      Warszawa – Targówek, Okęcie

      Włocławek

      Zielona Góra

 

W każdym z tych obiektów możesz spotkać Pracowników Panel Serwis. To dzięki ich ciężkiej pracy, Załoga Agata S.A. oraz jej Klienci spotykają się w czystej, przyjemniej i bezpiecznej przestrzeni. Zapraszamy!