| Agnieszka Ryżyńska

Jak wyglądają poczatki współpracy z Panel Serwis

Jak wyglądają początki współpracy z Panel Serwis?

 

Mimo że uwielbiamy nowe technologie i stale śledzimy rozwój branży sprzątającej, pod pewnym względem w Panel Serwis jesteśmy nieco staromodni. Stawiamy na wierność. Jak to się objawia? Długotrwałymi relacjami. Stawiamy na inwestycję w kadry i długofalową współpracę z kontrahentami. Z dumą mówimy o tym, że nasi klienci zostają z nami na lata.  Jednakże ta współpraca kiedyś musi się zacząć. 

 

Jak wygląda współpraca z klientem krok po kroku?

 

Rozpoznanie potrzeb klienta

Rodzaj obiektu

Kiedy zgłasza się do nas nowy klient, zaczynamy od poznania jego potrzeb. Musimy wiedzieć, z jakim obiektem mamy do czynienia. To oczywiste.

 

Indywidualne potrzeby klienta

Następnie musimy rozeznać się w tym, co jest ważne dla naszych klientów, ich pracowników i ich... klientów. Można dbać o dwa hotele z taką samą ilością gwiazdek i nastawione na podobne grupy odbiorców, ale nie można traktować tych obiektów identycznie.

 

Każda firma ma swoje własne wymagania i priorytety, a do nas należy ich poznanie i uwzględnienie.

 

Ocena obiektu

Kolejnym krokiem jest nasza ocena obiektu. Wiemy, co jest ważne dla kontrahenta i na czym mu zależy. Jednakże jako Panel Serwis mamy swoje standardy. W oparciu o wiedzę i doświadczenie nasi specjaliści proponują działania, które trzeba będzie podjąć, dbając o konkretny obiekt.

 

Klient może nie wiedzieć, jakich dokładnie usług potrzebuje, ale z pewnością wie, jaki efekt chce osiągnąć. Jakimi środkami? To już nasza rola! Polimeryzacja powierzchni podłóg? Konserwacja posadzek metodą padów diamentowych? Nie musisz znać tych pojęć. W rozmowie z klientem nie posługujemy się technicznym, specjalistycznym językiem, ale –  realizując warunki umowy – wykorzystujemy specjalistyczny sprzęt i środki.

 

Ustalenie harmonogramu prac

Każdy obiekt wymaga odpowiedniego harmonogramu prac. Wszystkie czynności wykonywane w danej lokalizacji muszą być wcześniej zaplanowane. Dodatkowo należy przemyśleć częstotliwość ich wykonywania, np. w dbając o powierzchnię biurową, każdego dnia wycieramy blaty biurek.

 

Dobór kadry

Dobór kadry jest bardzo ważnym krokiem. Wybierając odpowiednich pracowników, uwzględniamy  rodzaj obiektu, zakres wykonywanych w nim czynności oraz harmonogram prac. Inne osoby specjalizują się w utrzymaniu hoteli, a inne pracują na halach produkcyjnych. Wybierając pracowników do realizacji danej umowy, uwzględniamy także usługi specjalistyczne, które są zawarte w umowie, obsługę niestandardowego sprzętu oraz doświadczenie pracowników.

 

Audyt czynności

Charakteryzuje nas wysoka jakoś świadczonych usług – standard poniżej którego nie schodzimy. Dlatego wdrożyliśmy audyty wewnętrzne, ułatwiające nam kontrolę nad realizacją zapisów umowy. Ufamy naszym pracownikom, a audyty pozwalają nam wszystkim utrzymywać odpowiedni standard i na bieżąco wskazywać obszary do ewentualnej poprawy.

 

Stały kontakt

Świadczymy usługi sprzątające na terenie całego kraju. Aby ułatwić naszym klientom kontakt z nami i umożliwić budowanie wartościowych i trwałych relacji na linii Panel Serwis – kontrahent, wydzieliliśmy operacyjnie dwa makrookręgi – Wschodni i Zachodni. Nad każdym z nich pieczę trzyma dyrektor regionalny wraz z kadrą operacyjno-kierowniczą, realizującą zadania na danym obszarze geograficznym.

 

Jak widać, nie wystarczy zatelefonować do nas, aby podpisać z nami umowę. Powierzając firmie sprzątającej utrzymanie obiektu, nie tylko zlecamy jej przywrócenie czy utrzymanie czystości, lecz także oddajemy w jej ręce środowisko pracy naszych ludzi i miejsce, w którym spotykamy się z naszymi klientami.

To nasz biznesowy dom – dbajmy o niego jak o ten rodzinny.