| Agnieszka Ryżyńska

Wizja lokalna - jak powstaje Twoja oferta

Jak powstaje oferta?

 

Utrzymanie obiektów to bardzo specyficzna usługa. Ile kosztuje? Dyplomatyczne „to zależy” jest jedyną odpowiedzią, jakiej możemy udzielić przed dokładnym poznaniem zarówno potrzeb Klienta, jak i specyfiki obiektu. W ciemno nie możemy napisać, ile miesięcznie kosztuje utrzymanie sklepu wielkopowierzchniowego, a ile sprzątanie hali produkcyjnej... Ale możemy opowiedzieć Wam, jak powstaje Wasza oferta.

 

Poznanie potrzeb Klienta

Podczas rozmów z Klientem koncentrujemy się na poznaniu jego potrzeb. Brzmi to niczym frazes z ulotki reklamowej, ale tak właśnie jest. Każdy właściciel czy też zarządzający obiektem mają swoją wizję dbania o niego, pewne wyobrażenie, co do tego, jak obiekt ma wyglądać i jak ma się czuć w nim jego Klient i Pracownik. My z jednej strony musimy tak dobrać usługi i ustalić harmonogram, aby wizja naszego Kontrahenta stała się faktem. Z drugiej zaś, wykorzystując naszą wiedzę i doświadczenie, podpowiadamy Klientowi, co jeszcze może zrobić dla swojej przestrzeni.

Wizja lokalna

Technologia i maszyny

Obejrzenie obiektu jest niezbędnym elementem w procesie kalkulacji oferty. Pozwala nam zaproponować optymalne rozwiązania technologiczne czy też wybrać maszyny, które będą pracować w obiekcie. Właściwie dobrane zapewnią lepszą produktywność, a ta obniży koszty usługi.

Środki chemiczne i higieniczne

W czasie wizji lokalnej dobieramy także odpowiednie środki chemiczne i higieniczne. Niezmiennie stawiamy na proekologiczne rozwiązania, których użycie jest wizytówką Panel Serwis. Klient ma okazję poznać proponowane przez nas produkty i przekonać się o ich skuteczności.

Dezynfekcja

Czasy pandemii wymuszą na nas pochylenie się nad kwestiami dezynfekcji ze szczególną uwagą. Zależy nam na zapewnieniu bezpieczeństwa nie tylko naszemu Usługobiorcy – jego pracownikom i Klientom, lecz także naszej Załodze pracującej na danym obiekcie.

Tereny zewnętrzne

Utrzymanie obiektu to sprzątanie i dezynfekcja wewnątrz budynku oraz utrzymanie w szeroko pojętej czystości trenów zewnętrznych... I to przez cały rok! W ofercie uwzględniane są:

      utrzymanie terenów zielonych poprzez wykonywanie różnego rodzaju prac ogrodniczych

      odśnieżanie dróg, chodników, parkingów i dachów.

Harmonogram prac

Dokładne poznanie obiektu i potrzeb Klienta pozwala nam zaproponować optymalny harmonogram świadczenia danej usługi – obsadę i grafik prac.

Aby dobrze przygotować ofertę, pracownicy działu handlowego Panel Serwis muszą wziąć pod uwagę szereg czynników. Czy oferta i wycena mogą być uniwersalne? Otóż nie. Nawet dwa z pozoru identyczne obiekty będą różnić się, np. kwestiami, które dla postronnych są niuansami, a dla właścicieli budynków – są kluczowe. Jeśli chcesz się dowiedzieć, co możemy zrobić dla Twojego obiektu, napisz do nas!